Bukken

Oppunder jul i Erdal


I følge PIG 
var det ingen hjorter "hjemme" i Erdalen i dag!
Sekunder etterpå dukker denne karen opp. Han stoppet ikke før han nesten lå geviret i fanget mitt. Der lå allerede riflen, tenker det var duften av våpenoljen som skremte han. :-)






2 kommentarer:

  1. Fantastisk. En trenger ikke alltid skyte for å få en stor jaktopplevelse. Å få storbukken inn på faen meter gjør inntrykk. Denne glemmer du ikke så lett Allan

    SvaraRadera
  2. Nei, å glemme denne "julebukken" lar seg vel ikke gjøre. Går rett inn på 3 på topp listen. Fikk "jaktskjelven" selv om jeg måtte legge riflen i fanget for å plukke opp telefonen. Stort!

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.