Oppunder jul i Erdal
I følge PIG
I følge PIG
var det ingen hjorter "hjemme" i Erdalen i dag!
Sekunder etterpå dukker denne karen opp. Han stoppet ikke før han nesten lå geviret i fanget mitt. Der lå allerede riflen, tenker det var duften av våpenoljen som skremte han. :-)

Fantastisk. En trenger ikke alltid skyte for å få en stor jaktopplevelse. Å få storbukken inn på faen meter gjør inntrykk. Denne glemmer du ikke så lett Allan
SvaraRaderaNei, å glemme denne "julebukken" lar seg vel ikke gjøre. Går rett inn på 3 på topp listen. Fikk "jaktskjelven" selv om jeg måtte legge riflen i fanget for å plukke opp telefonen. Stort!
SvaraRadera