Bendikfest

Har endelig lært hva bloggen dreier seg om...

4 kommentarer:

  1. Er det rett det jeg ser? At noen sitter å ser på TV mitt under en fest?

    SvaraRadera
  2. Jaa, KoS! Men ka honen,noe enda verre - har du fått med deg hvem som blogger???

    SvaraRadera
  3. Jaa, KoS! Men ka honen,noe enda verre - har du fått med deg hvem som blogger???

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.