New gear Hunt2013


Nå er gamle bössa komplett. Ny kikkert. Belyst Swarovski 2-12 x 50. Allround for drevjakt, smygjakt og seine kväller på vak etter vildsvin. Kolvkamhöyer for sjappe anlegg. Inskutt og klar. Skal testas i uken på vildsvin.

8 kommentarer:

  1. Aiii, Aii Aii. Hvilket snygt vapen!
    Når jeg kommer i land må mitt våpen settes i bestilling snabbast møijligt. BigBore er du klar for en planering???

    SvaraRadera
  2. Hvor mange SEK koster den. Lurer på om jeg skal gå for samme kikkert. Eller kanskje litt ned f. eks. Z6i 1,7-10x42
    Hva tycker du om den?

    SvaraRadera
  3. Jeg har betalt 22.000:- SEK for den. Kommer å bruke den til bl.a. Jakt på vildsvin og råbukk i skumring. Derfor har eg valgt en 2-12x50. Eller hade jeg gott for en 1,7-10x42. Men dette er en meget god kompromisse. Også er den macho

    SvaraRadera
  4. OKAI, tror Z6i ligger på rundt 18.000,- NOK. Den burde jo duge godt i de norske skoger. Har og lurt på en KKC stokk. PIG og River er jo storfornøyde. Da er det kun igjen snadderet som skal ligge oppi og om det skal være med eller uten ljuddempning!

    SvaraRadera
  5. Har du kikket på den nye Sauern. Den tror jeg er snop. Hva sier Bigbore om den?

    SvaraRadera
  6. Hey- Hey, da ser det ut som om det blir følgende: 202 montert i en KKC stokk og med samme optikk som du kjøpte.
    Hvilket montasje valgte du til din kikkert?
    Hey- Hey- HEEY!

    Hilsen en som venter på kjøpetillatelse...

    SvaraRadera
  7. WTF? Are you shiting money? Grattis. Min kikkert sitter med original Sakofesten (Optilock). Skall ut neste uke og poste på gris igen. Vi har fått en bonde som arrenderer på vår mark och skall ha hösthvete. Det betyr masse vildsvin !!!

    SvaraRadera
  8. Kan vel si at jeg har "spart" en 6-7 års tid nå. Det blir å skrape rubbel og bit av kronor på div. kontoer. Krypet i avtrekket på gamlebøssen blir jo ikke mindre med årene. Regner med at denne varer jaktlivet ut. Slitan med flink bonde og schaisse Sweedhunt til uken...

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.