Så var det den jakten da det ble mere bilberging enn hjortejakt
Det så jo greit ut den første dagen, til og med i øyeblikket vi kom kjørende, så veien fast og fin ut. Sekunder etterpå sa det "dunk" og etter litt hjulspinn frem og tilbake var det dette gjørmehullet vi møtte da vi innså at vi måtte ut av Caravellen.
Vil til slutt nevne at den flotte jaktbilen aldri ble helt seg selv igjen etter denne hendelsen.
Rettelse!: Her må vi skrive i flertall, ingen av disse to flotte jaktbilene ble seg selv igjen.
Beklager PIG :-)
Savner du den?
Tror du den ruller lykkelig på veiene og litt offroad fremdeles?
Rettelse!: Her må vi skrive i flertall, ingen av disse to flotte jaktbilene ble seg selv igjen.
Beklager PIG :-)
Savner du den?
Tror du den ruller lykkelig på veiene og litt offroad fremdeles?
Begge biler gikk adonders og måtte på verksted
Under: Er det mulig??? Det må iallefall være bakhjuls trekk... og at ikke det går ad donders her er jo utrulegt!
NB! Grimasene til sjåføren måtte sensureres. For sterk kost for en "lukket" gruppe som vi er.
Under: Er det mulig??? Det må iallefall være bakhjuls trekk... og at ikke det går ad donders her er jo utrulegt!
NB! Grimasene til sjåføren måtte sensureres. For sterk kost for en "lukket" gruppe som vi er.
Lurer på om det ikke gikk til bloksberg med en hjort og...
Ja det var den bilen. Det ble den dyreste jakt turen ever.
SvaraRadera