Kenwood VHF uten strøm


Slik ser den ut med toppladet batteri, men hvor lenge varer det?
Mitt stalltips er at 2 hunters har flate batterier før kl. 1204 førstkommende lørdag.
Derfor ta med reservebatteri! Nytt stalltips; Glemt igjen i bilen.
PIG's stalltips antall hjort lørdag: 2 stk!


Noen som har tenkt på logistikken under Hunt 2012?
KoS trenger en bil til Flesland tirsdag.
Bukkejegeren og PIG trenger bil hjem fredag?
BigBore trenger bil hjem fredag?
River og Presidenten trenger de bil?
Ja, hvis VikaHunt kaller, nei hvis SandeHunt fortsetter!
Hvem kjøre bil/motorsykkel oppover mot fiskevannet lørdag?
Alle uten KoS og Presidenten?
Skal PIG delta på Hunt 2012 siste helgen (lørdag-søndag)?
Hva med logoen vår!
Hvem brukes?




3 kommentarer:

  1. Jeg har tenkt å være i Sande til fredag. Jeg må ha egen bil da jeg kjører rett til Flesland og må være der senest kl.1730..

    SvaraRadera
  2. OK, da er du sjekket ut. Meg, KoS og Bukkejegeren skal hilse på Bertil fredags kveld. Blir du med?
    Mitt forslag er at PIG henter oss lørdags morgen, heading for Grimen.
    Da må vel han ha Bukkejegeren sin Caravelle. Da møter vi deg i Grimen somewere. Riveren ankommer SandHunt sødags kvelden i eget transportmiddel.

    SvaraRadera
  3. Vedr logo...
    Jeg syntes den øverste er fin... MEN dyret må skftes i fra en Amerikansk Deer til en Norsk hjort...!!!

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.