Stølsheimen August 2012

Så var vi der igjen, bare det at denne gangen ble det uten Nikon D5000.
Derfor måtte vi legge inn noen gamle mimre bilder.


Bukkejegeren tok 12 stk. aurer og var tålmodigheten sjølve. 
Hvis ikke han sender over sine mobilbilder fra turen blir disse stående for alltid.


Og her er fangsten fra turen, en snøfonn og en Cola.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.