| Over: Det var dette vi drømte om, men i stedet ble det mye hard jobbing med den kollosale isen. |
Kola oppførte seg fint og sørget for at rovdyr av alle slag holdt seg unna "hjortegryten" som var fake.
Kjøttet var kjøpt inn på Rema og var" udefinerbart"!
Vi fikk noen flotte timer i fjellheimen "vår" med truger som fungerte utmerket.
Når kvelden senket seg gikk vi på vedhogst, og det var det nok av, tørr og fin var den og. Men brant den? Nei! Dårlig med fyr og mye røyk i lav profil inne i Lavvu.
Meg og PIG var ikke helt på talefot heller. Så derfor lite "Glûvine og tidlig sovepose.
Kald og sur østavindstrekk gjorde natten til en prøvelse for Kola.
Oppsumering: dette må vi gjøre oftere :-)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.