Bertil Hunting Club: Bergens Beste Hjortejaktbrødre

Da er det slakting i morgen tidlig ute hos Mahony. Tar slaktevekten på de i morgen. Hvem blir med til SANDE neste helg. Mye dyr og det er meldt om mildvær og alt


Eg blir med...

7 kommentarer:

  1. Den e go. Vekten på dyrene var 27 på kalven og bare 50 Kollen. Den var slank og fin. Dyrene ble kuttet ned og er solgt og levert til fornøyde kunder. Kalle ville gjerne kjøpe et halvt dyr til.

    SvaraRadera
  2. Godt jobbet Brother in Arms.
    Har dere sendt slaktevekter til jaktleder?
    Slik at vi ikke dobbelsender.
    Når kjører vi mot WinterHunt 2012, fredag ettermiddag?
    River og BigBore er selvsagt med og jaktstugan er forhåpentlig åpen?

    SvaraRadera
  3. Prøver å få med flest mulig. Spurte Jonas om han og Alex ville komme over. Ronny tror jeg er med hele helgen. Bendik kommer kanskje opp lørdag.. Så dette blir bra. Bhc tar julebordet den helgen. Det er jo meldt brukbart vær. Jeg reiser gjerne inn torsdag kveld. Vekten kan du melde inn.

    SvaraRadera
  4. Sorry men vi kommer ikke over.

    SvaraRadera
  5. Snufs.. snufs at ikke grabbarne kan komme.
    Da er den neste frågan, når drar River, PIG och Presidenten mot WinterHunt Sande?
    Hvem sin 4 Wheel Drive åkar vi med?
    Skal Bukkis fremdeles varme opp hytten på førehand och diska upp med hjortstek til The Slack Hunters arrived?
    BigBore, har han ansvar for Irish Coffee på lørdag?

    SvaraRadera
  6. Spørsmålet er når du er klar. Når lander du på Flesland. Big Bore får ikke lov til å være med. Så dette blir den harde kjerne pluss kanskje Geiren. Det er du som styrer avreise

    SvaraRadera
  7. Eg er klar fredag kl. 1014!!!
    Er dokkar?

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.