Henrik og Pinslevann

  
Her kjem gutane over "broen" nedenfor Ingards stølen.


Pause, på kanten over Ingardsvannet.

,

Endelig, fiske kan begynne. For en herlig kveld.


Og Vips, lenge før jeg har "rigget" stengene har Henriken lurt en på land. Med farfar sin stang. 


No er det bål og fisk til kvelds. Klokken er langt over 22 og leggetid for mellomsmå krabater, men i dag får leggetid bli til midnatt...


Napp!!! Se nøye på ansiktsuttrykket :-)


Her svømmer ørreten avgårde med marken.


Jeg har mitt fulle hyre med både håv og kamera.


En håv kan være god å ha på fisketur.


Grattis Henrik


Bilder kan ha ta og...


En stor hyllest til Pinslevann



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.