HuntVika 2011





Her ser dokkar 2 unnasluntrere i storformat!  <>

              
På hvilket grunnlag kan vi påstå dette?


Jo les under:


Hvem henter ved?
Hvem shopper sprit?
Hvem shopper Bertil?    
Hvem bærer inn ved?
Hvem varmer opp hytten?
Hvem leiter opp nye ørretvann?
Hvem går i buskene, når det er lite fjellfugl?
Hvem drikker sprit når det er smått med Bertil?
Hvem gjør noe med kroppen i en kritisk fase av livet?

Her har dokkar svaret:

AureGutane!


Men for all del, må dette fortsette i all tid....



                                                   Rypeberget  og  Raudeberget







          Fisketuren som gikk skitt og endte opp med tråkkeabstinenser (alubokser).


Middagen som også gikk skitt...






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.