Fisketuren 2011

Fisking kan være morrosamt, det og...
Under Harald med sin personlige rekord


Først bilkjøring i eks anntall timer, så sykling og til slutt noen timer til fots.


Deretter dette vannet


    Så dette, og det med en båt som ventet på oss!


                                    Når dette vannet, 1050 moh dukker opp skjer det større ting.
                                                         Ny pers. i høyfjellet



                                                                      Fantastisk oppvarming


En litt rastløs fyr i flott natur?


         Innerst i dette vannet dukker det opp en turisthytte og her blir det lunch på boksmat




Det siger på etter en12 timers tur


På ny kribler det i kastearmen.
Her skimtes så vidt lavvuen øverst til venstre i bildet



                             En liten pause ved basecamp, og planer for neste år legges.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.